2009 m. gegužės 6 d., trečiadienis

Darbai enciklopedijoj

Šią savaitę gaudau atsakymus iš žymių mokslininkų lietuvių. Užsiimu dabar jau parašytų biografinių straipsnių pildymu. Tai išsiuntinėjau didžiajai daliai mokslininkų juos, kad papildytų naujais biografiniais faktais. Na, vieną orginalų atsakymą gavau išų Jono Grigo. Įdomus šis plepus profesorius. Atsiuntė jis man papildymą ir pora sakinių man asmeniškai: ”Linkiu Jums sėkmės enciklopediniame darbe. Puiku, kad šį darba dirba toks protingas vyras, kaip Jūs. Aš prisimenu Jus kaip vieną protingiausių studentų.”
Pompastiški žodžiai iš pompastinių kalbų mėgėjo. :)

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Aš tavo vietoj susirūpinčiau. Jei tave giria J. Grigas, tikriausiai darai kažką neteisingai.

Justinas rašė...

:D Čia smagus pastebėjimas :)
Na, nei nosį riesiu nei pradėsiu rūpintis dėl kažko. Tiesiog yra kaip yra.

marcius rašė...

:D :D :D

Anonimiškas rašė...

:)))))

Gvidas Mazgelis rašė...

Man teko žuvienę Dzūkijos gilumoj iš vieno puodo valgyti... Ir asmeniškai nepažinojau Jono. Kaip ir daugelio kitų kamerinės aplinkos šventės dalyvių mažoje Bendruomenėje.

Ech, nepažįstam mes dar mūsų dzūkų (/.../ Daug karštų širdžių, Bet karščiausios mano tėviškėj. Dzūkas duos, dzūkas paguos, Dzūkas tau širdį atiduos!)