2009 m. birželio 23 d., antradienis

Fotoaparato nuotykiai

Pirmadienį atidaviau fotoaparatą. Gydymui. Kadangi prieš savaitę jis mirė, palikdamas dar gyvybės ženklų.
Buvo viena iš eilinių fotosesijų ir jau visai baigiant tos dienos vaikščiojimą po mišką, darant paskutinius kadrus, išgirdau keistą veidrodėlio veikimo garsą. Įtariau kažką negero. Mano prognozės pasitvirtino - ekrane pasirodė užrašas ”Error. Press shutter release button again”. Taigi, bandžiau ir mygtuką spausti, ir softą resetinti, ir pabandyti apgauti aparatą objektyvu. Tačiau internetinių forumų triukai man nepadėjo - fotoaparatas privalėjo atsidurti pas meistrus.
Dėkui Dievui, kad garantinis taisymas dar galioja (o gal dėkui man, kad esu padaręs apie 15,000 kadrų ir nuvarginau vedroduką?). Taigi, dabar fotoaparatas turėtų pirmą sykį be manęs iškeliauti į užsienį - išveža jį į Estiją, kur spręs problemą. Kiek suprantu, sugedo veidroduko kilnojimo mechanizmas. Mano vadovas į tokią mano diagnozę reagavo labai pesimistiškai: praktiškai fotoaparatas nepataisomas.
Na, pataisyt galima, įdedant naują detalę. Tad lauksiu, kada man paskambins. O dabar, paprašiau sesutės, kad fotiką paskolintų. Tad visiškai be žaislo neliksiu :)

6 komentarai:

scania gti rašė...

Galima kadro kainą suskaičiuoti, fotoaparato kainą padalinam iš 15 000 kadrų, iki baigėsi fotoaparatas :)

marcius rašė...

Ale matosi pyškini iš širdies :) 15000... Įdomu kiek laikys Canon 5d Mark II, kurio vis dar laukiam savo darbe. Tik bėda ta, kad ilgai reikės laukti kol 15000 kadrų privarysiu...

postal rašė...

O visi fizikai taip pasinešę fotografavimui? :)

Justinas rašė...

Na.. Gal ir ne visi. Kiti randa kitokių meninių išraiškų būdų :)

postal rašė...

bet aš džiaugiuosi, kad atrodo net tokie visiški realai kaip fizikai mėgsta meną. Tikrai džiaugiuosi. Ir šitas jūsų blog'as man labai patinka. Nors pati biofiziką stumiu į antrą vietą, pirmiausia mėginsiu stot kitur :))

Justinas rašė...

Dėkui už šiltus žodžius. :)
Žavu, kad yra ištikimų skaitytojų, tai paskatina neužmiršti pasidalinti savo spalvoto gyvenimo ypatumais.
Pradinė idėja blogo buvo pasidalinti fizikos ypatumais (buvo straipsnių apie spalvas, infragarsą, laboratorinę veiklą ir pan.), bet ilgainiui, bent man, šis blogas tapo būdu papasakoti ne vien apie fiziką. Kita vertus ir pavadinimas ”Fizikų gyvenimas” sako, kad blogas su fizika susijęs tiek kiek ir jūros arkliukas su žirgais :)
Juokauju žinoma :)