2012 m. rugpjūčio 28 d., antradienis

Liepos viduryje Nidoje ir Palangoje

O tu Nida.... Pasakų šalis pasakiškoj šaly.
Antrus metus iš eilės su Aidija dalyvavau Tomo Mano festivalyje. Antrus metus iš eilės šauniai praėjo pusantros savaitės prie jūros. Kasdienės repeticijos, keturi koncertai ir pasakiškas laikas. Tiesa... Orai nedžiugino, buvo šaltoka, bet ir nelijo labai daug. Po Nidos atsiskyriau nuo choro ir dar porai dienų nuvykau į Palangą pailsėti. Rimtai! Reik atsipūsti nuo kompanijos, kasdienių linksmybių, dainų ir repeticijų. Aplankiau seną gerą draugę palangiškę, kuri šauniai mane priėmė, pasiblaškiau po Palangą, jos pakrantes, smagiai praleidau laiką.
Taigi, tęsiu savo kelioninę tradiciją: po nuotrauką per dieną.
Pirmoji diena - liepos 13 penktadienis. Atvykom, nerepetavom, įsikūrėm ir pasidžiaugėm jūra.
 Kitą dieną, šeštadienį turėjom koncertą, tai laisvų valandų gal tik dvi teturėjom. Buvo svečių klausytojų, buvo pirmas vakarinis šėlsmas po koncerto. O čia jaunuolis ruošiasi koncertui. Ai, po koncerto dar pasilikom bažnyčioj padėt fortepijoną transportuoti. Ten tai buvo įsimintinas fortepijono vežimas, nešimas. Su kranu kėlė į sunkvežimį.... Uch...
 Sekmadienį dieną smagiai vienas pasivaikščiojau. Antrus metus iš eilės tiesiog po Nidą prasiėjau. Dar pavakary spėjau pagauti choristus prie jūros ir išsimaudyt. Vanduo vėsus, bet mielas.
 Pirmadienį vėl laisva popietė ir visa popietė prie jūros. Smagiai tinklinį pažaidėm. Nesu geras žaidėjas, žaidžiu tik Nidoj :D Bet šaunu palakstyt smėlyje
 Antradienį vėl turėjom koncertą. Buvau nuėjęs iki Tomom Mano namelio, nes kovinę užduotį turėjau - švogerio mamai suveikti vokišką knygutę apie Tomą Maną mainais už iš jos gaunamus pašto ženkliukus. Daugybę šveicariškų ženkliukų iš jos esu gavęs. O čia žuvėdros pakrantėj netoli Tomo Mano namelio:
 Trečiadienį vėl buvo koncertas, tad laisvo laiko mažai. O čia jaunuolis pudruojasi prieš koncertą :) Na, ne kaip Kazlas pudruojasi :D
 Ketvirtadienis vėl vaikščiojimų diena. Kol visi ilsėjosi po pokoncertinės veiklos, pasiblaškiau po mišką ir vaakre variau į koncertą bei festivalio kino filmų seansą.
 Penktadienį prieš eidami klausyt vakarinio koncerto ir žiūrėt kino, smagiai sutikinėjom saulėlydį prie jūros.
 Šeštadienį buvo uždarymo koncertas. Repetavom jau mažiau, laiko daugiau turėjom. Vakare po koncerto su visu kostiumu skubėjau saulėlydį fotografuot. Mat buvau pažadėjęs parvežti septynis Nidos saulėlydžius.
 Sekmadienį ryte daugelis mažai miegoję išsiruošėm keliaut namo. Dar pačiam ryte teko nukeliaut padėt vargonus išnešt iš bažnyčios iki mašinos. Paskui tikėjausi nuvažiuot iki Klaipėdos su choru ir tada tranzuot iki Palangos. Bet... Autobusas sugedo Juodrantėj, tad aš atsiskyriau nuo kompanijos ir išėjau tranzuot. Labai pasisekė, nes jaunuolis važiavo į Palangą. Tiesa, dar su pora užsukimų, tad kelionė buvo ilgoka, bet turėjau gražaus laiko pasnaust :) O Palangoj susitikau su viena drauge, pas ją apsistojau ir smagiai pasivaikščiojom po Palangą, dar vakare Merūną reikėjo nufotografuot, man draugė - žurnalistė, nuotraukos straipsniui reikėjo.
 Pirmadienis visas buvo prie jūros. Išėjau kokią 10 ir iki penkių prasivaikščiojau po centrą, botanikos parką ir pajūriu. Smagu nueiti tolėliau, kur žmonių mažai mažai ir susilieti su jūros ošimu, vėju ir pajūrio gamta.
Antradienį pakėliau sparnus ir išėjau tranzuot. O kaip sekės man tranzuot galit paskaityt mano ankstesniame straipsnyje.

1 komentaras:

Daumantas rašė...

Cituoju "teko... padėt vargonus išnešt iš bažnyčios"...