2012 m. rugsėjo 17 d., pirmadienis

Antrasis šeštadienis Italijoje arčiau debesų

Arčiau debesų tiek tiesiogine, tiek perkeltine prasme. Man praeitą šeštadienį pakilau į rekordinį sau aukštį ir vakare buvau dieviškam koncerte.
Pradėkim nuo pradžių. Šeštadienį kėliausi 5:15, kad suspėčiau į traukinį, kuris nuvežtų į Milaną, iš kur mane pasiimtų bendradarbis ir keliautumėm į kalnus. Kalnų papėdėj, iš kur pradėjom lipimą aukštyn, buvom 10 valandą. Pradinis aukštis – 2 km.
Čia mūsų būsimas kelionės tikslas
 Aukštos moralės prieš žygį
 Pakeliui kelionės pradžioje
Lėtai, bet užtikrintai su bendradarbiu ir jo draugu kilome aukštyn. Pradžiai eidami ne oficialiuoju taku, o pievomis, kad taupytumėm kilometražą. Paskui įsiveržėm į realų takelį, kuriuo serpantinais kilome į kalną. Takelis gerokai įpusėjus distanciją virto pusiau akmenų keliu, o vėliau visai tik akmenų ir smėlio keliu.
Ežeriukas
Tačiau galų gale po 3 su puse valandų užkopėme į pačią viršūnę – 3,186 km aukštyje esančią Monte Glacier viršūnę. Paskutiniai 100 ar 150  metrų (aukščio prasme) buvo baisoki. Bet ne dėl to,kad buvo baisu lipti aukštyn, o dėl to, kad žinojau, jog reiks tuo pačiu keliu lipti žemyn, o baimė paslysti buvo nemaža.
Monte Rosa kalnas (antras pagal aukštį Alpėse)
 Ežeriukai
 Mont Blanc kalnų grupė, o pats snieguotasis Mont Blanc slepiasi kairėje nuotraukos pusėje už kitos viršūnės
 Laimingas viršūnėje
Viršūnėje pakontempliavom, pavalgėm, pailsėjom ir leidomės žemyn. Tiesa, jau beveik prie viršūnės beesant pasireiškė aukštikalnių negalavimai – galvos skausmas. Viena, dėl mažesnio deguonies kiekio, antra, dėl mažesnio slėgio. Leidžiantis žemyn skausmas didėjo, bet pavojingiausią atkarpą, su daug akmenų ir smėlio, aš įveikiau sėkmingai. Truputį įvaldžiau techniką kaip kontroliuojamai slysti. Žodžiu, nors leidomės jau sparčiai, bet smagiai galvą skaudėjo. Tad ne tiek nuovargis reiškėsi, kiek varpų aidai galvoje.
Pakeliui sutiktas švilpikas (Marmota)
Apačioje, netoli automobilių stovėjimo aikštelės, kalnų viešbutukyišgėrėm po bokalą alaus už sėkmingą žygį.
Pavargęs po kalnų
Galų gale baigėm savo klajones ir judėjom atgal. Pakeliui kiek nusnaudžiau, dar važiuojant atgal truputį Queenus dainavom. Išleido mane traukinių stoty, truputį teko palaukt traukinio ir kokia 21:15 buvau jau Como. Ėjau namo, dar pakeliui nusprendžiau užsukti į barą bokalui alaus. Moralė pakilo. Ėjau pro ežerą ir išgirdau, kad kitamežero krante skamba Jimi Hendrix. Dar labiau įsiklausiau ir supratau, kad jis atliekamas gyvai, o kai dainai pasibaigus pasigirdo „Bona serra“, tada tapo aišku, kad koncertas tik prasidėjo. Tad su pakelta morale nebodamas fizinio nuovargio nukeliavau iki koncerto (už kokio kilometro). Ten prasėdėjau gerą valandą, gėrėjausi gyvai atliekama Jimi muzika.
Jimi Hendrix tribute'eriai
O jaunuoliai ten gerai varė. Gitaristas su visom Jimio naudotom išdaigom: grojo su dantimis, gitarą pasikėlęs už galvos ant pakaušio, persimetęs gitarą po koja ar atsiklaupęs priešais publiką ir kaifuodamas nuo muzikos virpesių. Tiesą sakant, tuos pačius jaunuolius Jimio muziką atliekant girdėjau ir praeitais metais, kai Como dalyvaavuvasaros mokykloje. Na, iki koncerto galo nebuvau – vis tik nuovargis nugalėjo – tad nežinau,ar koncerto pabaigoj, lygiai kaip kartais Jimis darydavo, sudegino gitarą ar ne :D.
Taigi, prie miegą pasiklausęs tobulos muzikos, po 18 valandų dienos, pasiekęs aukščiausią aukštį savo gyvenime, ramiai keliavau miegot.