2010 m. sausio 28 d., ketvirtadienis

Viščiukai skaičiuojami rudenį, o slaugės žiemą

Kai už lango ūžauja pūga, batai klimpsta sniege, vėl užsukau į blogo pasaulį.
Turiu keletą įdomių temų, kuriom pakalbėt noriu. Na, šiandien apie slauges ir fiziką.
Praeitą savaitę galutinai susitvarkiau su kolegija už praeitą pusmetį, rezultatus pridaviau, dekanatui darbo, rašant skolų lapelius, prikūriau.

Rezultatai nelinksmi. Neišlaikiusių 17,6%. Lyginant su pernai metais (10,2%), situacija prastesnė. O bet tačiau, kaip su savo vade kalbėjom: pernai mes buvom geri, šiemet teisingi.
Pernai buvo iš kur tam gerumui reikštis - iniciatyvesni jaunuoliai buvo. Mat mes tokią sistemą laborus vesdami naudojam: jei padarai darbą, apsirašai, parašai išvadas (ar nusirašai nuo draugų), rašom 7. Tačiau mielai siūlom kalbėtis dėl didesnio pažymio. Pernai darbo turėjom - daugybė buvo norinčių atsakinėti iš temos klausimų, vienas kitas pasinaudodavo tingumo išlyga. Šiemet situacija atvirkščia - vienas kitas atsakinėdavo. O iniciatyvumas visada yra sveikintinas ir mūsų širdys atlaidesnės galutinio pažymio atžvilgiu tokiais atvejais :)
Vieną rimtą strateginę klaidą padariau, sutinku. Kai pirmą paskaitą pasakiau, kad ”lankomumas nebūtinas,” tai, per teorines paskaitas bendraudavau su ketvirtadaliu ar trečdaliu jaunuolių. Bet kuo turiu pasidžiaugti, kad gerokai sklandžiau paskaitos vykdavo. Patirties įgyjama :)
Grafikėly graži tendencija matos - kiekviena kita grupė vis geriau išsilaikydavo egzaminą. Na taip, kai gali pasiklaust laikiusių, ko tikėtis egzamine, žymiai lengviau. Bet čia vėl, informacijos pralaidumas matyt prastas, kad nėra ryškių kokybinių pokyčių. :)
Kas mane šiemet nuvylė, tai vyrukų rezultatai. Nežibėjo jaunikaičiai, oj nežibėjo.
Žodžiu, šį pusmetį moralė mano kiek kritus kolegijos atžvilgiu, bet rezultatai paklūsta Gausui, tai reiškias gerai :D

1 komentaras:

ichmbch rašė...

Na kad nepanaudojai 9 ir 10, tai mano nuomone yra negerai, nes taip sumažini studentų galimybes konkuruoti. Pažymius teisingiau būtų paskleisti taip, kad būtų panaudoti visi galimi pažymiai. Juk pažymio pagrindinis tikslas yra ne parodyti, kiek žmogus išmoko užduoto kurso (nes tau kaip dėstytojui yra sunku objektyviai nuspręsti kiek daug reikalauti yra teisinga), o parodyti kad studentas A yra geresnis už studentą B. Tokia informacija yra kur kas objektyvesnė ir nepriklauso nuo subjektyvaus dėstytojo suvokimo, kiek daug studentui reikia išmokti per semestrą :)