2008 m. gruodžio 11 d., ketvirtadienis

Slaugių egzaminas

Štai ir praūžė mano dėstytojavimo pusmetis. Šią savaitę galutinai užbaigiau šį semestrą su slaugėmis. Antradienį buvo perlaikymas, tad dabar galiu pasakyti galutinius rezultatus.
Egzaminuose (3 grupės) pasirodė 98 slaugės, iš jų 12 neišlaikė. Per perlaikymą pasisekė tik dvejoms. Taigi, mano paskaitų neigiamą rezultatą pasiekė 10,2% studentų. Egzaminų rezultatai tokie:

Gražu pastebėti, kad matomas gražus Gausas. Nesistengiau specialiai jį išgauti. Taip natūraliai išėjo. Klausimai egzamino buvo banaliai lengvi - testo forma, 35 klausimukai, daugiausia iš bendrojo išprusimo. Na, aš baigęs mokyklą ir visai nevartęs kolegijai skirto fizikos vadovėlio, tikrai būčiau gavęs bent 9. Realybė tokia, kad prastai studentai žvelgia į mokslą, nesiverčia per galvą norėjimu suprasti fiziką ir ją pritaikyti gyvenime.
Kas dar? Gražu buvo stebėti, kaip ruošiasi studentai egzaminui: kas kartojasi, kas šnekasi tarpusavy, o viena mergelė man giliausią įspūdį paliko - ramiai žvelgdama į savą atvaizdą veidrodyje lūpdažiu dėliojo paskutinius štrichus ant savų lūpų. Beje, dar vienas pastebėjimas - jei laborus darydavo pas mane, iškirptės būdavo didesnės :) Na, gal tiesiog aš labai atkreipdavau į tai dėmesį? :D Bet jų rezultatai nuo to nepriklausydavo. Visokių fruktų buvo: mokosi keletas vaikių, su kuriais eina kalbą rasti, bet didžioji dalis mergelių buvo: buvo ir gerokai vyresnių už mane, besimokančių dėl darbovietės, tačiau didesnė dalis buvo baigusios mokyklą. Iš jų reta kuri mokėjo neblogai fiziką, buvo ir intelekto neugadinto veido mergelių, buvo ir velniškai žavių bei sąlyginai (kolegijos atžvilgiu) neblogai išprususių.
Na, tikrai, neliūdna ir įdomi buvo dėstymo praktika :)

Komentarų nėra: