2008 m. gruodžio 31 d., trečiadienis

Apie Jimi Hendrix ir naują apyvokos daiktą

Pastaroji mano savaitė skendi Džimio muzikoje. Klausau jo albumus, žiūrėjau jo koncertą. Kodėl? Nes ”žmonės jį vadino Dievu”. Dieviškumo jis tikrai turėjo. Charizmatiška asmenybė, kurį mylėjo moterys, o jam pačiam ”pasimylėti su moterimi tai tas pats, kas surūkyti cigaretę”. Bet kuriuo atveju, jo didžiausia meilė buvo gitara ir muzika. Jis buvo improvizacijų karalius, septinatajame dešimtmetyje kūręs tokią muziką ir išgaudavęs savosiomis gitaromis tokius garsus, kurių tikrai dar bus galima ilgai pavydėti, net ir apsiginklavus šiuolaikinėmis technologijomis.

Mano pastarasis gimtadienis irgi nemažai su Džimiu susijęs - iš klasioko gavau Hendrixo plakatą, kuris dabar sėkmingai kabo ant mano barakinių durų. Užvakar iš Martyno gavau dėžutę mediatorių, papuoštų Electric Ladyland albumo piešiniais. Ačiū Martynai!! (turėsiu dabar kur laikyti savo mediatorius, nesimėtys jie tiesiog ant stalo). Kas žino, gal kada galėsiu surengti asmeninį Jimi Hendrix vakarą, gal kadanors mokėsiu daugiau jo gabalų, ne tik Hey Joe ar Foxy Lady. Nors velniškai sunku jo muziką groti. Sunku atkartoti tai, kas sklido iš atlikėjo širdies, sunku atkartoti muziką, kuri buvo tiesiog jo improvizacija. Nemažai veikėjų mėgaujasi pergrodami jo muziką, žinau, kad šiais metais rengiamas Electric Ladyland albumo tribute koncertinis turas, skirtas šio albumo 40 metų jubiliejui.
Dar vienas objektas, sąlyginai susijęs su Džimiu, tai mano naujas apyvokos daiktas, suteiksiantis barakinei kultūrai tam tikro žavesio - kubas. Jį įsigijau vakar praktiškai naktį, maždaug 11 valandą vakaro degalinėj. Buvo nemažai tartasi su pardavėju, kai aš grįždamas iš Keistuolių vakarykščio koncerto gavau jo žinutę - sakyk adresą, atvešiu kubą. Po sekusios juoko bangos, degalinėj įvyko pirkimo aktas. Tad dabar laikinai mano kambaryje yra du kubai - vienas mano asmeninis, ktas draugo, kurį iš jo esu pasiskolinęs daugiau nei pusantrų metų (tiek laiko truko sutaupyti pinigų savajam kubui). Nusipirkau praktiškai identišką. Nes jis man labai patiko, užima nedaug vietos, garso turi per daug, efektų pakankamai. Ko daugiau norėt? Tiesiog bent po valandą groti kiekvieną dieną. O tai šiais laikais man padaryti nebeišeina... Užuojauta man.


Beje, gerų Naujųjų!

Komentarų nėra: