2008 m. gruodžio 22 d., pirmadienis

Mano pirmasis užpuolimas

Praūžus nuostabiam pokerio vakarui, kuris buvo vykęs. Gana trumpas, bet efektyvus, kaip ir visi pirmieji vakarai ar pirmieji kartai, norėjau pasiguosti plačiajai internetinei visuomenei. Dabar jau mano mintys nurimusios, jau jaudulio gerokai mažiau, praktiškai jis išnykęs, nes spėjau pasiguosti bene geriausiam savo draugui apie tikrai trumpą šiandienos mano nuotykį.
Ramiai po šeštos valandos keliavau sau Kamčiatkoje, kurioje gyvenu 4 metus, į stotelę, kad sudalyvaučiau šiandienos netikėtai surengtoje repeticijoje. Ramiai leidausi įprastu kasdieniniu kalneliu, kai netikėtai prisikniso prie manęs du vaikiai, apie 20 metų amžiaus. Jie ir sako: ”Ei, pacan, dai mnie cigarieti”. Aš ir sakau: ”Neturiu, nerūkau”. Tada vienas jų suėmė mane už peties, tada vienu metu išgirdau žodžius: ”Atiduok pinigus” ir kartu pajutau stiprų smūgį į galvą, pamačiau, kaip mano akiniai nukrito ant takelio ir, lenkdamasis juos paimti, jiems pasakiau: ”Juk sakiau, neturiu”. Ir tada mano nuostabai daugiau nieko neįvyko. Ar dėl artėjančio praeivio, ar šiaip iš neturėjimo ką veikti jie mane paleido.
Maždaug 15 sekundžių šiandienos nuotykis man atsiėjo nemažu išgąsčiu ir visą vakarą skaudančia galva.
Taigi, Kamčiatkoje saugu gyventi. Per ketverius mano gyvenimo metus tik kartą buvau užpultas.

6 komentarai:

Vaidas "Bukoptimistas" Vai2lis rašė...

joo ir Kaune galima gyventi :D tik reikia žinoti kur padidinta pavojaus zona.. Gerai kad labai retai "ant švenčių" užsuku į tą rajoną - kažkaip nesvetingai nuteikia :/

marcius rašė...

Gerai, kad atstojo... Mano vieną bendradarbį sumušė miškelyje prie Niu Jorko benderių, toj nedidelėj atkarpoj tarp benderių ir stotelės.

Anonimiškas rašė...

Paprastas patarimas - nusipirk dujinį balionėlį. Kainuos 20 Lt (jei nepabrango), tačiau jausies daug saugesnis ir galėsi panaudoti štai tokiu atveju.

Anonimiškas rašė...

Hmm aš 5 metus ten po Saulėtekio apylinkes prasibasčiau ir panašių bajerių nebuvo. Matyt tiesiog nepasisekė :P

Anonimiškas rašė...

nu jeigu tik du, tai būtų visai smagu duot atgal! ;) dar gal kiek priklauso nuo užpuolikų kūno sudėjimo ir nuosavų kojų miklumo, bet tikrai geras sportas!

Inflatera rašė...

Wow, išgąsdinai, dabar bijosiu eit vakarais viena pasivaikščiot :/ O visuomet jausdavausi ir kitiems sakydavau, kad esu saugi.