2008 m. gruodžio 28 d., sekmadienis

Nenuosekli metų fotoretrospektyva

Čia sudėjau keletą nuotraukų iš mano šiais metais lankytų vietų, palikusių neišdildomą įspūdį. Tikiuosi savo nuotraukomis sugebėsiu perteikti bent dalelę patirtų jausmų, kilusių ten būnant.

a) Praha (Hradchanska metro stotis, nuo čia prasidėdavo mano kelionės į darbą stažuotės Čekijoje metu).



















b) Prahos botanikos sodas (nuostabių, ištaigingų ir svarbiausia gyvų orhidėjų paroda).



















c) Čekų rojus (vienas nuostabiausių Čekijoje regėtų vaizdų, gamtos stebuklas: į viršų išstypusios uolos kylančios virš gūdaus miško, statūs skardžiai, paslaptingos pilys).



















d) Paryžius (aš Marso laukuose žvelgiu į Eifelį).



















P.S. Ir vis dėl to Praha man mielesnė už Paryžių, gal kad pirmajame mieste praleidau kelis mėnesius, o pastarajame tebuvau pora vakarų. Gal kad Prahoje būvau pačiam pavasario įkarštyje, kai viskas žydi, o Paryžiuje, kai tik purvas ir šaltis (na ir Kalėdiniai papuošimai, išpardavimai, apsipirkimai...). O gal tiesiog Praha mielesnė už Paryžių :)

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

linksma idėja, patiko ;) gaila paskutinėj batai jau kiti.. Bet tęsk! Kai susikaups koks 50 nuotraukų, bus dar įdomiau! Tiesa, pirmoje nuotraukoje satūracijos jau per daug, geltona per daug rėžia akį.

O Praha, nors joje buvau neilgai man tikrai žymiai labiau patiko už paryžių. Paryžiuj prasitrainiojau savaitę, išvaikščiojau skersai išilgai po keletą kartų ir vos nepražuvau iš nuobodulio. O prahoj jau visai kitaip :)

Justinas rašė...

Aha, man ir labai patiko ši idėja apie lankytas vietas, išvaikščiotais beveik vienodais batais.
O tu pagalvok, gal specialiai tokiai nuotraukų serijai nusipirk batus, kuriuos visada nešiokis su savimi ir apsiauk kai jau darysi nuotrauką? :)
Arba kaip tik, dažnai keisk batus, kad nesinorėtų visų nuotraukų vienais batais.

Martynas rašė...

to vp: žinau dėl tos saturacijos, pats ją taip užsukau. Daugoka, daugoka :)

Kažkaip vis karts nuo karto išeidavo tas foto padaryti. Dabar reikės kiekvienoje fotosesijoje vis tokią pasidaryti ir tada apžvalgas rengti :)

Turėjau kažkur sode darytą, bet neradau, ten aš su šlepetėm :)

Anonimiškas rašė...

che che mažas žingsnelis fizikui, didelis žingsnis... Lietuvai?

Smagi idėja ;)