2013 m. sausio 2 d., trečiadienis

DealExtreme vartojamas

Šios dienos tema - internetinė parduotuvė DealExtreme. Mano švogeris joje ilgą laiką visokių smulkių gėrybių perkasi. Galų gale, neiškentęs ir aš nusprendžiau išbandyti šią kinų pardavimo sistemą. Iš viso iki šiol atlikau tris užsakymė bangas: viena fotografijai (užsakyta lapkričio 6), kita gitarai (lapkričio 28), trečia mišri (gruodžio 14). Kol kas gavau du siuntinius ir šia pirkimo sistema esu puikiausiai patenkintas. Pradžiai pasigirsiu pirmosios užsakymų bangos produktaiss, o paskui išvardinsiu sistemos pliusus ir minusus.
Fotografijos priedų užsakymas
Pirmoji užsakymo banga - fotografijos priedai. Užsisakiau 5 stiklus ir vieną metalinį žiedą. 3 stiklai - UV filtrai visiems trims mano objektyvams (52 mm, 62mm ir 77 mm skersmens). Kiti du stiklai - poliarizatoriai mano didesniems objektyvams. Žiedas teoriškai turėjo būti skirtas tam, kad galėčiau uždėti 62 mm poliarizatorių ant 52 mm objektyvo, tačiau realiai užsisakiau visai kitos paskirties žiedą, bet dėl to nė kiek nesigailiu, netgi labai džiaugiuosi, kad suklydau. Mano gautas metalinis žiedas - tai perėjimas, kad galėčiau savo 62 mm skresmens objektyvą uždėti ant fotoaparato atvirkščiai. Kokia to prasmė? Fotoaparatas pavirsta teleskopu - galima fotografuoti makro režimu su labai dideliu didinimu.
UV filtrais esu patenkintas, nes jie skirti atlikti apsauginę funkciją. Plačiau apie juos parašysiu būsimame straipsnelyje.
Poliarizatoriais taip pat esu labai patenkintas. Jie aukštos kokybės, poliarizuoja tikrai šauniai. Plačiau apie juos taip pat būsimame straipsnyje.
Žiedu, skirtu objektyvą uždėti atvirkščiai, jau minėjau, kad esu labai patenkintas. Aišku fotografuojant iškyla atskirų problemų - objektyvo diafragmą reikia atidarinėti rankiniu būdu, objektą reikia apšviesti ryškia šviesa, o patį fotoaparatą reikia laikyti daugmaž 35 mm atstumu nuo objekto, kadangi Nikon S-mount objektyvai pozicionuoti būtent tokiu atstumu nuo CCD matricos. Pravartu būtų fotoaparatą pastatyti ant trikojo. Žodžiu, smagu pasižaisti su makro fotografija. Manau apie tai plačiau taip pat parašysiu ateityje.
Su prekių pristatymu taip įdomiai buvo. Į Italiją siunčiausi, užsisakiau likus mėnesiui iki išvažiavimo - tikėjausi, kad laisvai užteks laiko gauti prekes ir dar poliarizatorius galėsiu panaudoti kalnuose vaikščiodamas, tačiau kol jie mano apmokėjimą patvirtino, kol surinko visas mano prekes, tai buvo likusios geros dvi savaitės iki mano išvykimo. Na, bet ačiū Dievui, daiktai suspėjo atvykti priešpaskutinę dieną man būnant universitete Italijoje.

Apie pačią internetinę parduotuvę štai ką galėčiau pasakyti:
1. Pasirinkimas platus. Na, daugiausia elektronika, tačiau yra ir įvairių priedų fotografijai, mašinoms, sporto prekių, makiažo priemonių, žaidimų ir t.t. Kita vertus, kokioj Amazonkėj ar Ebėjui pasirinkimas neaprėpiamai didesnis.
2. Kainos kiniškos. Didžiai daliai produktų jos yra neįtikėtinai mažos. Tačiau pagrindinis argumentas - pristatymas yra nemokamas.
3. Pristato pakankamai greitai. Vieną sykį siunčiausi į Italiją, kitą sykį į Lietuvą. Abu sykius objektai atėjo per praktiškai dvi savaites.
4. Apmokėjimas. Pačioj pradžioj teko pavargti, kad pripažintų mano internetinę apsipirkimų kortelę (SEB Virtuon) - patys kinai prašė, kad nuskenuočiau ir jiems persiųsčiau savo ID ir kredininę kortelę, tačiau kartą įsitikinę, kad aš esu aš, daugiau nebeprašo to daryti.
5. Prekių surinkimas prieš siuntimą. Šiaip jie susirankioja prekias per kokias 4-5 dienas. Tačiau su paskutiniu užsakymu kol kas yra taip, kad didesnę dalį prekių jie man išsiuntė po gerų 2 parų nuo apmokėjimo, o kitos dar laukia savo eilės - jau praėjo 17 dienų nuo apmokėjimo.
6. Techniškai garantija prekėms galioja, tačiau... juk ją reikėtų siųsti į Kiniją, o siuntimo malonumas kainuoja, tad brangios elektronikos nepatarčiau pirkti.

Apibendrinant galiu tikrai drąsiai rekomenduoti šią internetinę parduotuvę proto ribose. Taip, ten praktiškai viskas pigiau, tačiau kokį telefoną ar kitą brangesnę elektrininę prekę pirkti labiau apsimoka Lietuvoje dėl garantinio aptarnavimo.

Komentarų nėra: