2008 m. gegužės 3 d., šeštadienis

Gaivališkas grįžimas realybėn po Kubos

Pastarosios dvi savaitės buvo neeilinės mano gyvenime. Lankiausi Kuboj, važinėjau po šalį, buvo gyventa ir pas vietinius gyventojus, ir viešbučiuose, viena naktis nakvota po atviru dangumi, po pilnatimi. Maudytasi nuostabaus žydrumo jūrose, bendrauta su nepaprastai draugiškais ir turistų pinigų ištroškusiais vietiniais gyventojais. Ragauta pačių įvairiausių vaisių, kurių dalies net Lietuvoje nerastum. Gertas romas, rūkyti cigarai, vienu žo, gyventas kubietiškas gyvenimas.
Pastarosios dvi paros yra vienos keisčiausių mano gyvenime. Lietus, šaltis, kartais išlendanti saulė nudžiugina širdį. Aplink rūškani lietuvių veidai, visur lietuviška kalba, miego trūkumas, europietiškas architektūra. Keista grįžti į realybę. Tiksliau... Nesinori grįžti į realybę, kai žinai, kad egzaminai prasideda po savaitės. Kuba mane pakeitė. Tik dar neklauskit kaip. Žinau tik viena, aš kažkur ne čia.


7 komentarai:

Esteve Gallardo rašė...

BUENAS IMAGENES
UN ABRAZO

Justinas rašė...

Gracias

Simona rašė...

Buenas tardes!

Užklydau čia taip netikėtai. Skaitau ir galvoju sau: "koks įdomus sutapimas", nes ir aš taip pat dabar jaučiuosi kelias dienas, ir aš ten buvau, ir taip pat manau, kad ten nuostabu... Ir jau įsitikinau, kad keliavom kartu! :)) P.S. Virgo ;).

Justinas rašė...

Taip taip. Keliavom kartu. Neabejoju, kad ir tavo nuotrauką turiu darytą Kuboj :)
P.S. Justinas iš mišraus (vienas iš trijų tarzanų)

Simona rašė...

Yes, žinau tave, jūsų dėka pamačiau saulės ratą ;)
Einu dabar tėvelius pavaišint pina colada! :D

Martynas rašė...

jei neklystu, tai daugiausiai komentrų sulaukęs įrašas. reikia gi ir man prisidėti :)

p.s. šaunios nuotraukos, gražios mintys

p.s.s. aš iš vis čia ne prie ko, nei tarzanas, nei virgo... tik va šiaip fizikas

Justinas rašė...

O jei dar aš tave prisiminčiau, jei veidas tavo iškiltų mano atminty, tai visai miela būtų :)
P.S. Martynai, labiausiai komentuotas straipsnis buvo "Pianino derinimas". Jei neklystu, tai apie 15 komentarų jis susilaukė :)