2008 m. lapkričio 10 d., pirmadienis

Lietus ir kitos smulkmenos

Seniai nerasiau i musu bloga. Kai esi apsikroves viskuo, tai nelabai lieka noro ka rasyti... Turiu pripazinti, kad taip pat pastebimai sumazejo laikas skiriamas skype :)

Darbu kiekis sekmingai auga. Man rodos reikes mokytis: sorry, I won't manage to do this...

Praeita ketvirtadieni univere buvo susitikimas su www.phdcomics.com kureju Jorge Cham. Sklinda kalbos, kad jis is tu piesinuku (kad ir yra jo dabartinis darbas) uzdirba tikrai nemazai. Pats kurejas Viena pagrindiniu minciu buvo, kad doktoranturoj kazkodel visi masiskai nedaro to, ka turetu daryti. Vietoj to uzsiima neaisku kuo, kas kartais virsta tokiais projektais kaip www.yahoo.com, www.google.com ar www.phdcomics.com. Taip pat buvo idomu suzinoti, kad vidutines metines doktoranto pajamos JAV yra 15 doleriu didesnes nei dirbanciu McDonalds. Taip pat 2 is 200 postgraduates JAV bande nusizudyti (pavojingas uziemimas).

Siandien lyja. Treciadieni gi zada sauleta ora. Lauksim... :) Rytinio lietaus mane sutiko nauja zinia: mane perkelia i kita pastata. Supakavo kompa ir likau tik su stalu bei spintele. Tad teko pakovoti su vietine valdzia, kad leistu likti ten, kur esu, kur mano laboratorijos ir mano vadovas sedi. Kova buvo sekminga, vieta uzimta :)

P.S. mano rasliava kazkokia chaotiska pasidare... Et...

Komentarų nėra: