2008 m. liepos 23 d., trečiadienis

Kiek kadrų jūs padarote?

Bebūdamas Kretoj savo kolegai pasiskundžiau, kad mano fotoaparatas kiekvieną sykį pradeda iš naujo skaičiuoti padarytus kadrus, o man pačiam norėtųsi, kad jis juos skaičiuotų nuolatos. Tai, to pačio kolegos buvau paprotintas, kad mano fotoaparato meniu yra funkcija, ar skaičiuoti nuosekliai, ar kiekvieną kartą perrašius nuotraukas pradėti nuo pradžių. Taigi su pasimėgavimu įjungiau šią funkciją ir grįžęs sakiau susikaičiuosiu, kiek kadrų padariau per šį pusmetį (fotoaparaąt pirkau pačioj pačioj gruodžio pabaigoj, o skaičiavimą normalizavau pačioj pačioj liepos pradžioj). Taigi šiandien tai ir padariau. Suskaičiavęs maloniai nusišypsojau, per pusmetį padariau 7653 kadrus.
Ar tai daug ar mažai, spręsikete Jūs. Tas pats kolega gyrėsi, kad Kretoj jau peržengė 5000 nuotraukų ribą, o jo fotoaparatui 3 metai. O kiek jūs padarėte kadrų per fotoaparato gyvenimą?

7 komentarai:

scania gti rašė...

Geroookai mažiau - per porą mėnesių nepilnus tris šimtus :)

Anonimiškas rašė...

Rimtesnių aparačiukų ir muilinukų padarytų kadrų skaičiaus nelabai galima lyginti, nes muilinuku dažniausia neužtenka laiko padaryt pakartotinius (pataisomuosius) kadrus, na bet ką jau čia - pasiskelbsiu pridaręs 6147 paveiksliukus per metus ir ketverias mėnesines :)

marcius rašė...

Per visą savo fotiko turėjimo laiką: 8025 fotografijas.

Anonimiškas rašė...

pas mane senasis fotikas atkalė netoli 50000... :)

Rie rašė...

Kažkaip į seną pranešimą atklydau, o ir blog'as atrodo jau senokai nerašytas, bet vis gal kas pastebės...

Per ne pilnus tris mėnesius 3108 kadrai. :)

Justinas rašė...

Pastebet tai pastebes ;)
Turiu pripazinti, kad nemazas kiekis kadru ;)
O blogas tikrai nedaug berasomas. Martynas neberaso, tad ir man morales tai neprideda. Bet taviskis komentaras suteiks naujo polekio blogo gyvenime. Pazadu! :)

Rie rašė...

Woooo! Pagyvėjimas jaučiamas! Didelis ačiū, malonu vėl skaityt! ;) Nenorėjau ne į temą rašyt, tai vėl čia apie tuos kadrus. :)

Rugpjūčio paskutinėm dienom į rankas pasiėmiau man naują, o iš tikro ne tokį jau naują fotoaparatą, pagaliau veidroduką... Dar 1200 kadrų per tris dienas! :D