2008 m. liepos 30 d., trečiadienis

100 pranešimas

Kaip teko mūsų blogo skaitytojams patebėti mes kiek nukrypome nuo fizikinių temų. Bet bent jau aš vasarą stengiuosi pasiskaityti apie fiziką. Tik minčių ką parašyti apie tai nėra...

Dėl kitų sričių...

Šiandien keliausiu į koncertą "Vien tik Bachas". Esu klasikinės gitaros gerbėjas, tad laukiu šio vakaro su nekantrumu. Tačiau mažas kartėlis lieka, kai perskaitai kas parašyta kitoje bilieto pusėje:

Į renginius negalima įsinešti maisto produktų ir gėrimų, video bei foto kamerų.

Koks malonus mūsų nacionalinio bilietų platintojo palinkėjimas. Dar keturis litus paėmė už savo paslaugas. Na maisto aš ir taip nesinešiu. Video kameros neturiu, o ir fotografuoti nesiruošiu. Pats gitara groju ir žinau, kad nemalonu, kai apakina blykstė. Bet kita vertus, kodėl aš negaliu padaryti keletos kadrų. Juk nei iš jų ką uždirbsi nei ką. O juk būna žmonių, kad nori kam nors parodyti, kokiam koncerte buve. Arba po kurio laiko radę fotografiją vėl viską prisimint. Dabar ten tik lakstys akredituoti fotografai, kurie man trukdys susikaupti ir klausytis muzikos. O nuotraukų iš jų gi negausi, jos irgi autoriniai darbai. Tad jautiesi lyg tave surakintų, ir pasakyti: cit, sėdi ir klausai. Paklausiai ir dūmink iš čia, kad tavęs čia nei kvapo...

Paskui nusipirkau "modernųjį" transporto e-bilietą. Ir ką sumokėjęs 6 litus už kortelę sužinau, kad ji yra SĮ "Susisiekimo paslaugos" nuosavybė. Tai kam tada tuos 6 litus mokėti?

Pasas mano irgi kiek atsimenu yra Lietuvos Respublikos nuosavybė.

Nusiunčiau į redakciją savo straipsnį ir turėjau pasirašyti autorinių teisių perdavimo sutartį. Vadinasi ir straipsnis ne mano, ten tik pavardė mano ir tiek...

Tai ir galvoji, o kas priklauso man?

Matyt, iš manęs niekas negalės atimti (bent jau kol kas) malonumo klausytis geros muzikos :)

2 komentarai:

scania gti rašė...

100 - pirmas jubiliejus tinklaraščiui. Daug blogerių rašė savo šimtąjį. Fizikų šimtasis - labai geras, išorė kaip jubiliejinio, o vidus tikras :)
Sveikinu turėjus kantrybės parašyti jau šimtą, laukiu dar :)

Martynas rašė...

Dėkui už sveikinimus. Ir už ištikimą mūsų blogo skaitymą :)