2009 m. kovo 26 d., ketvirtadienis

Atidarius pirmąją parodą

Prieš pora valandų įvyko, tai, ką turėčiau atsiminti visam gyvenimui. Elektrėnų bibliotekoje atidaryta mano pirmoji fotografijų paroda. Taip sakant, debiutuoju kaip fotografas. Smagu buvo matyti negausų būrį svečių. Didžioji dalis žmonių, kuriems pranešiau, neatėjo, tačiau tai nieko nėra nestebėtino - atidarymas kažkur Elektrėnuose, 17 valandą ir dar ketvirtadienį. Atvyko du draugai, vietiniai gyventojai, sesutė, tėvai, viena mokytoja (nuo kitos man perdavė gėlių), bet svarbiausia - atvyko mūsų fotografas Suslavičius. Tikrai buvo džiugu jį pamatyti. Smagu buvo susilaukti kritikos, nes pagyrų ir taip girdžiu :)
Vienas rimtas pastebėjimas, kurį ir taip žinau, kad nuotraukos iš labai įvairios tematikos - makalynė (bet pradžiai ir norėjau sudėti makalynę :D). Aš pilnai sutinku, kad ateity ieškočiau kažko specifinio, specializuotoš teminės parodos. Čia buvo galima sakyti mano mėgėjiška paroda :)
Taigi, kokį mėnesį laisvai galite užsukti, pasižiūrėti mano nuotraukų ;)

5 komentarai:

scania gti rašė...

sveikinu! :)

Justinas rašė...

Dėkui ;)

scania gti rašė...

O vėliau, pasibaigus parodai, ar bus elektroninis variantas? ;)

Martynas rašė...

Hm, viena pradiniu mano minciu kuriant bloga buvo atidaryti skaitmenine galerija. Bet ji liko neigyvendinta. Nera laiko kazka tokio daryti, nera ziniu kaip tai daryti. Ir neaisku ar kam bus idomu. Be to reiketu ieskoti zmoniu, kas noretu rodyti savo darbus, vienaip ar kitaip susijusius su mokslu.

Justinas rašė...

Na, nuotraukas aš talpinu į įvairias svetaines (deviantart, Fotki), kartais įdedu į efto, kad mane sukritikuotų ar nepastebėtų nuotraukos. Kartais kokią savitą ir į blogą įdedu. O draugams/sesėms didesnį kiekį nuotraukų persiunčiu per duomenų dalinimosi tinklapį, na o peržiūrai dar sudedu į Picasa tinklapį.
Taigi: bandau likti pastebėtas :D Kai tiek daug surašiau čia, tai net pačiam nuostabą sukėlė :D
O elektroninę parodą mielai reiks padaryti: į Picasa sudėsiu kai Vilniun grįšiu. Tačiau reiktų tai padaryti per artimiausias kelias dienas, nes trečiadienį lekiu į Italiją su choru. (laukit nuotraukų ir atsiliepimų). Laukiu nesulaukiu, kada galėsiu įsiamžinti Venecijos siauras gatveles, tiltelius ir kanalus (ten kur turistai nedažnai užsuka).