2009 m. kovo 30 d., pirmadienis

Nuotraukos iš pirmosios parodos

Taigi, ką tik sukėliau savo nuotraukas į internetą. Mano paroda keliauja į kiekvieno namus :D Pats žinau daug minusų šių savo nuotraukų, bet vis tiek pateikiu jūsų teismui. Komentarai, pastabos laukiami, pagyrimai nebūtinai.
Žiūrėti parodą

7 komentarai:

Martynas rašė...

Na, gražu. Man patiko :)

Laimys rašė...

Gražios nuotraukos, radau ir kuo pakeist desktop'o wallpaper'į :)

Martynas rašė...

Vau... Vadinasi tikrai geros foto, jei žmonės net kaip wallpaper naudoja...

Justinas rašė...

:) Mūsų gimto kaimo didis fotografas, žinomas ant visos Lietuvos pasakė: ”Atskiros nuotraukos tikrai gražios, puikiai papuoštų kambario dekorą.” Na, o rimtą minusą ir aš galų gale supratau (jau nereikėjo jam kartotis), kad ši paroda yra bloga tuo, kad ji yra be temos: truputį vaizdų iš vienur, truputį iš kitur. Tad su laiku pradėsiu temizuoti parodas.
Beje, Vytautai, gal nori tu parodą Elektrėnuos surengti? Mielai ten priimtų tavas nuotraukas ant vasaros.

Unknown rašė...

Žinai, mane stebina tavo drąsa :)
Kaip ten sako: Lietuva - drąsi šalis!

Unknown rašė...

Ką tas Vytiokas,
čia aš esu didi meno kritikė, ir per daug priekabių nerandu. yra tikrai baisiai kietų foto:)

O dėl temos. reikėjo sakyti - šiandieniniame postmoderniame meno diskurse, kai meno objektu tampa obuolio graužtukas, prikaltas prie žurfako sienos, nereikalaudamas jokio konteksto (tai yra temos), prašau neprisiknisinėti :)))

Džiaugtis reikia :)


Beje, foto iš atidarymo, kai tik gausiu - persiųsiu :)

serebro- rašė...

Nuotraukos tikrai neblogos.
Dėl temos pritariu. žodis, bent pasufleruojantis idėją, bet kuriame amžiuje buvo, bus svarbus. :)

judėkit toliau, Justinai, kurkit!