2009 m. kovo 18 d., trečiadienis

Belaukiant parodos

Sveiki, gerbiamieji mūsų blogo lankytojai. Turiu džiugių naujienų. Po savaitės, kovo 26 d. Elektrėnų kultūros centre/bibliotekoje bus atidaryta mano fotografijos paroda. Kažkaip, malonus jaudulys apėmęs mane. Kita vertus, nemažai darbų papildomų atsirado dėl to.
Pradėkim nuo to, kad atsirinkau nuotraukas. Atsispausdinau man atrodytu padoriu formatu (mažu 13*18), tada jas dar kartą atsirinkau, kol liko dviejų vietovių vaizdai - Elektrėnų ir Vilniaus. Tadu nuspirkau juodo kartono, jį už pagrindą laikiau, nuotraukas ant kartono suklijavau, pavadinimus apačioj taip pat sudėjau ir šiandien važiavau kabinti.
O ką jūs manot, reikėjo prieš man tai darant apsižiūrėti erdvę ir sąlygas. Erdvės nėra mažai, mano mažos nuotraukos nykiai atrodo, juoba kad dar nykiau tabaluoja ant storos vielos. Tad pasitaręs su profesionaliu mūsų miestelio fotografu ėmiausi kitos idėjos - spausdinti nuotraukas 20*30 formatu, pirkti rėmus 30*40 ir tadu jau kabinti galutinai.
O daba darbų užpuolę mane nemažai... Teko ir paskaitų praleisti. Dar gi ateinantį sekmadienį man filmavimas choro laukia. Vien žo, sukuosi. Dabar keliu nuotraukas į gamintojo svetainę, užsakysiu, kad ryt galėčiau atsiimti, o dar ryt reiks rėmelius šaudytis. Turiu pora parduotuvių nusižiūrėjęs, reiks tik šoferį su bolidu rasti ir pirmyn į profesionalią fotografiją!
Tad, prie progos užsukit į parodą, ji veiks iki gegužės pradžios (neabejoju, kad ir ilgiau ji bus).

2 komentarai:

Martynas rašė...

Saunu. Atsiusk man paskui foto (arba i bloga idek) pacios parodos, idomu pamatyti kaip ten viskas atrodo. Buciau LT butinai nusigauciau iki Elektrenu tavo parodos paziureti.

Anonimiškas rašė...

Jooo... tau tie rėmeliai manau ne pigiai atsieis :)