2009 m. kovo 27 d., penktadienis

Ilga kelionė namo arba anglo-franko antipatija

Vakar turėjau sėkmingai grįžti iš konferencijos Prancūzijoje. Bet... po dienos Paryžiuje, atvykus į oro uostą, įveikus visas kliūtis ir jau sulipus į autobusą vežantį prie lektuvo, paaiškėjo: mes niekur neskrisim. Kažkas kažkur sugedo, todėl reisas atšaukiamas. Teko palikti autobusą ir grįžti į laukimo salę. Paskutinė viltis buvo užgesinta po 15 min, kai galutinai paaiškėjo, kad lėktuve kažkas sugedo ir tikrai niekur neskirsim. Spėju, Žanas jau buvo išėjęs namo, ir visai neketino savo vakarą švaistyti taisant lėktuvą, kuriuo turėjo skristi Džonas.

Tada visus keleivius apdalino čekiais viešbučiui ir naujais bilietais. Dalinimo operacija vyko kažkaip labai jau lėtai. Mane aptarnavęs vyrukas nepatikėjo, kad Lietuva Šengene ir man nereikia vizos. Na, vizos tiesa sakant iš vis nepamenu kada mums reikėjo... Vėliau pasų tikrinimo poste irgi ieškojo Šengeno vizos prie 8 metų senumo vizos į Rusiją. Teko vėl sakyti, kad Lietuva Europos sąjungoje ir mums vizų nereikia.

Perėjus patikrinimo postus iš kitos pusės po trumpo klaidžiojimo pasiekėme autobuso stotelę. Ir pradėjome laukti mus turinčio paimti autobuso. O jo vis nėra ir nėra. Visi kiti viešbučiai savo autobusus prasuko, o mūsų nėra. Man buvo mintis: ar tik Žanas neišdūrė Džono... Autobusas pagaliau atvažiavo ir visi susėdę nuvažiavome iki viešbučio. Visai neblogas toks. Dvi lovos mano kambaryje: viena man, kita ten gyvenusiam tarakonui. Įdomu Džonas užtiko pas save tarakonų?

Vakarienė buvo prašmatni. Gaila, daug netilpo, nes jau vėloka buvo (kažkur apie 23:00). Galvojau per pusryčius atsiimsiu. Deja, pusryčiai buvo kur kas kuklesni: jokių austrių, sūrio. Vien tik bandelės, džemas ir kava...

Iš ten pasiekiau oro uostą ir perėjęs keletą mano pasų vartymų įsėdau į lėktuvą, atskraidinusį mane į Southamptoną.

Viso šio nuotykio metu ne kartą girdėjau Džoną peikiant Žaną. Žanas irgi matyt keikė Džoną. Gerai, kad jie vienas kitą labai prastai supranta, tad dažniausiai tik šypsosi vienas kitam. Na, jų santykiai daug kuo panašūs į Jono ir Zbignevo.

1 komentaras:

v rašė...

;))) patiko