2008 m. birželio 7 d., šeštadienis

Kovinės žuvėdros Vilniuje

Kiekvienas pažįsta tą jausmą, kai turi laisvo laiko ir gali jį švaistyti veltui arba užsiimti tuo, kas įdomu, miela, gera ir pan. Taigi, šios savaitės mano moto galėtų būti: ”Kelyje į nežinomybę patobulėkime fotografijos srityje”.
Prisėdau kurį vakarą (gerai jį pamenu, tai buvo pirmadienis - diplominio ir ledų diena :)) paupy prie Kalnų parko ir pradėjau šaudyti žuvėdras (jei klystu su paukščiais - pataisykit mane. Nors aš iš kaimo/provincijos, bet floros/faunos dorai nepažįstu). Smagu jas stebėti, kaip jos levituoja danguje, ieško maisto vandeny ir nutaikiusios momentą, neria žemyn grobio link. Iš žuvėdrų 15 minučių fotosesijos štai ką sugeneravau:




Nemeluosiu, anksčiau vaikščiojimas gamtoje man buvo nemielas. Nepatikdavo ir viskas, namisėda būdavau :D Na, vėliau mane gamta po truputį prisijaukino, o kai mano rankose atsidūrė geras fotoaparatas - pražydo mano sieloje meilė gamtos grožiui: medžiams, žiedams, vabalams, drugeliams, laumžirgiams, paukščiams... Įsigysiu kada nors ateity teleskopinį objektyvą ir tada galbūt sulauksite įspūdingesnių paukščių nuotraukų :)
Na, o dabar pasižadėsiu pastaruoju metu įkelti į blogą ir vabalų/žiedų nuotraukų - prisikaupė jų pas mane pastarąją savaitę ;)

Komentarų nėra: