2008 m. birželio 27 d., penktadienis

Sidabriškieji debesys matosi!!!!

Šiandien didinga naktis. Matosi sidabriškieji debesys. Jie vieni nuostabiausių mano gyvenime matytų sidabriškųjų debesų ir aš juos pirmą sykį gyvenime įamžinau savo geruoju fotoaparatu. Taigi, su jumis vienais pirmųjų dalinuosi šiuo grožiu:

Na, nuotrauka daryta prieš pusvalandį, sunku man buvo ją įkelti - visgi ne prie savojo kompiuterio sėdžiu, interneto ryšys prastas, nuotraukų redagavimu taip pat neina dorai užsiimti. Taigi, tiesiog vaizdas nuo balkono atbrailos iš mano gimtojo kaimo - Elektrėnų. Štatyvo vis dar neturiu, bet kadangi jau pradėjo plaukti šią savaitę pirmosios įplaukos šiais metais, tai tikiuosi jį įsigyti. Sidabriškieji debesys realiai paskatins mane tai padaryti :)
Tiek šiai nakčiai. Geros debesų medžioklės!!!

6 komentarai:

Augustė rašė...

gražumėlis...Geras dalykas tos naktys :) Ir tie fotoaparatai ;)

marcius rašė...

Gražu

Anonimiškas rašė...

Gaila, kad pas mane Šeškinėj nesimato, nes tikrai nuostabiai atrodo :D

Anonimiškas rašė...

http://dumbazzlt.deviantart.com/art/Ghost-In-Utena-city-58724055

As irgi uzfiksavau sidabriskuosius praeitais metais. Ispudingas vaizdas. Ten toliau berods, siaures pasvaiste, arne?

Justinas rašė...

Na... Su šiaurės pašvaiste yra atskira kalba. Toje nuotraukoje jos nesimato. Lietuvoje savo akimis jos dar neregėjau, bet mačiau tik jas savo vadovo nuotraukose. Šiaurės pašvaistė yra trijų grynų spalvų švytėjimas - raudonos, žalios ir jei neklystu mėlynos - ten deguonies molekulės labai aukštų sužadintų lygmenų draustines juostas atitinka. Kada nors apie Šiaurės pašvaistę parašysiu :)

Anonimiškas rašė...

Jau kelias dienas matau juos pro langą, bet nežinojau, kad čia kažkoks reiškinys ypatingas :) Tiesiog gražu labai :)