2008 m. rugsėjo 19 d., penktadienis

Išvyka į Suomiją

Lietuvoje lietui ir šalčiui keičiant šiltąjį rudenį mes su choru savaitgaliui geram buvome išvykę į pietinę Suomiją. Ten ilsėjomės, grybavom, gėrėm, dainavom, tada vėl gėrėm... Bet apie viską nuo pradžių.
Keliavom autobusu su keltu iš Talino į Helsinkį. Įsikūrę buvome už gero šimto kilometrų į vakarus nuo Helsinkio. Gyvenome labai nuostabioje aplinkoje - sodyboje Ramsdali, kurią sudarė keletas namų, prie ežero ir miškų. Keturis namus buvome okupavę - trys buvo gyvenamieji, vienas virtuvinis, kuriame neretai pasidarydavome ir socialinius vakarus. Gera buvo, kai penktadienį (rugsėjo 12) atvykę į tąją vietą, buvome sutikti šiltos saulės, gaivios vėsos ir malonios drėgmės nuo žolės. Tą dieną klajojom po miškus, rinkom grybus uogas, vakare girtavom ir pirtinomės su ežeru.

Poilsis poilsiui, bet kitą dieną (šeštadienį) dainavom Helsinkyje, vienoje labai gražioje bažnyčioje. Suomiškai ji skamba ”Uolos bažnyčia”, nes realiai ir yra pastatyta uoloje - tik stogas ir viršutinė sienų dalis pastatyta ant uolos. Bet koncertas buvo vakare, reiškias visą dieną turėjome pačiame Helsinkyje. Ką aš galiu apie sostinę šią pasakyti? Uostas. Gera buvo krantinėje papietauti, bet didžiausią įspūdį paliko nuostabus knygynas, kuriame buvo pardavinėjamos naudotos knygos. Pats ir nusipirkau vieną knygą apie žymiausius pasaulio jūrų mūšius. Kitą kartą būdamas Helsinkyje tikrai ieškosiu šio gėrio vėl :)

Paskutinė diena buvo kiek ilgesnė (nors visos naktys nedamiegotos). Ryte mus nuvežė į mažą miestelį Tammisaari, netoli kurio mes gyvenom. Ten prasiblaškėm visą dieną, spėjo miestelis šis ir atsibosti. Vėlgi, visko buvo: prieplauka, malūnas, švyturys, užkandžiavimas kapinėse, pietūs saloje, apsilankymai muziejuje ir rokerių bare. Vakare koncertavom vietinėje bažnyčioje. Pats gavau solo partiją vienoj dainoj užplėšt. Neblogai koncertas nusisekė. Vakare grįžę į savo irštvą, girtavom, šokom, pirtinomės ir paryčiais susidėję daiktus patraukėm į autobuą. Užmigt kiek sugebėjau tik 4 ryto įlipęs į autobusą.

Tiek šios smagios, mielos kelionės ankstyvą rudenį į gamtą.