2009 m. sausio 22 d., ketvirtadienis

Pabaigus sesiją

Trečia diena kaip baigėsi sesija. Tad jau seniai laikas parašyt, kaip man ėjosi šią sesiją. O joje buvo nemažai ko: ir įdomių dalykų ir tragiškai žiaurių.
Apibendrinant, laikiau 5 egzaminus, balų suma - 45. Pagal rotaciją esu blogiausias iš geriausių: trečias iš šešių likusių grupėj. Kadangi mes tryse esam daugiau ar mažiau studijiniu požiūriu geresni, tai aš lieku blogiausias šį sykį :)
Kokie dalykai man buvo? Mano specialybė: Netiesinė optika, labiau technologiniai: Šviesolaidžių optika, Kieto kūno lazeriai ir Lazerinis medžiagų apdirbimas (skylių gręžiojimo kursas) bei tragiškas dalykas, kurio likau nesupratęs: Optinės informacijos apdorojimo metodai, apie kurį jau buvau rašęs.
Kaip ruošimasis vyko? Švenčiant kiekvieną egzaminą, nes egzaminas - šventė. Tada pasitikrini savo žinias ir išmoksti, įsisavini daugiau. Prieš kiekvieną egzaminą nuoširdžiai vartojau alkoholį (ar tai būtų pora butelių alaus ar taurė vyno, ar kelios dešimtys gramų Havana Club). Juk egzaminus reikia švęsti :)
Tad džiaugiuosi pasibaigusia sesija ir grįžtu į darbinę realybę. Dar liko neparašytų enciklopedinių straipsnių, o ir laboratorijoje reikia atnaujinti eksperimentą ir parašyti iš rezultatų straipsnį.

Viva la session!!

2 komentarai:

Martynas rašė...

Lauksiu straipsnio :)

unknown rašė...

Mano vyras po 8 santuokos metų paliko mane su kita moterimi, jis išvyko į komandiruotę ir nenorėjo daugiau grįžti namo, kad pabūtų su šeima. Aš ieškojau pagalbos, kai sutikau daktarą Ajayi, galingą burtą. ratukas. Paaiškinau jam savo situaciją ir paaiškėjo, kad mano vyrą užkerėjo kita moteris, todėl jis pamiršo namus, daktaras Ajayi padarė burtą, o mano vyras buvo paleistas iš nelaisvės, ir aš džiaugiuosi, kad jis grįžo namo. po 3 metų išsiskyrimo, jei jums reikia kokios nors pagalbos, nedvejodami susisiekite su Dr Ajayi per whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com