2009 m. vasario 5 d., ketvirtadienis

Mano laivas jau su dugnu!

Sveiki. Šios savaitės pradžioje galima sakyti, kad savavališkai pasidariau pora dienų atostogų. Laboratorijoj mažai prisidedu prie visuotinės gerovės. Šiandien tikėjausi jau plušėti iš peties, bet man pačiam netikėtai kažkuo apsinuodijau - visą naktį nemiegojau, raižė skausmai, o ir ši diena dingus iš gyvenimo. Vienu žo, totalus pravalas :D
Taigi, per laisvas kelias dienas buvau į Elektrėnus parvažiavęs, o ten kaip žinia guli seniai mano pradėtas laivo modelis. Tad vėl pratęsiau jo statybą. Pradžia buvo maloni - su įkvėpimu ėmiau kloti laivo dugną. Pradžioje užpildžiau priekinę dugno dalį:

Vėliau ėmiausi ir likusios dugno dalies. Tad, mano laivas jau su visu dugnu:


Turbūt jau rašiau, kad buvo baisiai sunku lipdytį laivo priekį, nes ten dugnas staigiai išlinksta - sudėtinga sulenkti lenteles, jos linkusios lūžti. Tad galvojau savadarbį priekį sukursiu ir viskas bus gerai. Bet paskui pažiūrėjau knygutėj, kad kitos detalės man netiks. Kitaip tariant laivo dugnas turi būti tokios formos, kokios buvo pagamintos detalės. Taigi, nudrožiau savo kūrinio priekinę dalį ir intensyviai mąsčiau kaip užkloti taisyklingai tąjį priekį. Reiks palankstyti lenteles drėgnas ir turi viskas susiderinti.


Jei pažiūrėsit, nėra gražus tas mano dugnas - pilnas tarpų tarp lentelių. Pačios lentelės nėra visai taisyklingos formos. Taigi, teks pasinaudoti špakliumi ir užpildyti tarpus, kad joks saulės spindulėlis neprasiskverbtų pro dugną. Kaip kitaip laivas beplauks? :) O tada uždėti reiks paradines dugno lenteles ir lakuoti - karkasas bus baigtas.
Laukit kitų laivo gamybos serijų.

4 komentarai:

Martynas rašė...

Na aš manau, kad tau reikia tas lenteles pamirkyti prieš lenkiant, sausos jos tau nelabai norės linkti, labiau lūžti :)

Justinas rašė...

Tai taip aš ir rašiau bloge: ”reiks palankstyti lenteles drėgnas...”
Šiaip drėgnos visai gražiai lenkiasi - ketvirtoje nuotraukoje laive yra pora lentelių jau lenktų ir išdžiūvusių

marcius rašė...

Ups, nepridėjau žodelių išreiškiančių pritarimo tavo minčiai parašytai bloge. Tad skamba lyg aš tau patarčiau, nors iš tikrųjų noriu pritarti.

Raganiuke rašė...

Wau, jis medinis? Geras, pas mus plastmasiniai, daaug prastesnis vaizdas nei taviskio laivo :) Daug pastangu bet bus grazus :)