2008 m. kovo 4 d., antradienis

Alina Orlova

Šiandien didžiulis įvykis mano gyvenime - mano fonotekoje atsirado naujausias ir vienintelis Alinos Orlovos albumas ”Laukinis šuo dingo”. Mimino (jos buvęs sceninis slapyvardis) mane sužavėjo dar prieš pora metų, kai aš ją išgirdau dpoezijos svetainėje. Dar ir šiandien pamenu jos ir Eglės Sirvidytės prieš pora metų vykusį koncertą Galeroje (Užupyje). Buvo nuostabus laikas, nuostabi vieta, nuostabi muzika.
Kaip gi negali nežavėti toks specifinio skambesio, nuostabus balsas, prasmingi, už širdies griebiantys dainų žodžiai? Nuoširdi nuotaika sklindanti iš šios atlikėjos dainų maloniai nuteikia visai dienai.
Juolab, kad šiandien ryte atsikėlęs buvau maloniai nustebintas - medžiai ir visa žemė padengta sniegu. Tad Alina Orlova labai tinka šiai nuotaikai.

”Tavo miestas - betoninės kaladėlės,
Kvailos varnos, jos prišalo prie laidų
Aš naminė tavo kanarėlė
Man nešalta, truputį neramu

Ei, maitinki iš delno mane
Šis narvelis per ankštas, ar ne?
Negink savo liūdesio lauk, ar žinai
Vasaris nebus amžinai...” (Vasaris)

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

jei ne tai ne filmas lt reklama,nezinociau apie ja,patinka ir man,reiks nusipirkti =)

Viktorija rašė...

jos dainos visos tokios pat.. žodžiai gal ir kitokie.. bet atlikimas.. na nežinau.. nepriima mano ausys šios dainininkės..

Justinas rašė...

na taip, ji tiesiog žaidžia tomis keliomis natomis. Diapazonas neplatus jos. Tačiau kokie žodžiai... Ji užburia paprastumu. Kam prisotinti kompozicijomis dainas, jei jos ir taip gerai skamba?

Justinas rašė...

Šį vakarą malonu buvo ją netikėtai susitikti. Padėkojau už muziką.
Pažinčių nemezgiau :)

Martynas rašė...

Prašome plačiau pakomentuoti savo paskutinį pasisakymą kolega...

Justinas rašė...

Na ką. Sutikau ją Maximoj centre esančioj besiblaškančią su drauge. Linksma buvo ji. Na, o mano šilti žodžiai suteikė jai manyčiau ir netikėto džiaugsmo. Na tikiuosi, kad jos dar neužkniso visuotinės liaupsės.
Kukli mergelė man pasirodė.
Tai tiek

Martynas rašė...

Jo Maksimoje visus galima sutikti...